4 razloga zašto male firme treba da imaju online prodaju

Pri spominjanju online prodavnice, prva misao je uglavnom: to je preskupo. Izrada web shopa zahteva određen novčani iznos, kao i dosta vremena, planiranja i energije. Većina vlasnika malih firmi ne može ili ne želi da izdvoji veće sume novca ili dodatnih resursa za izradu sopstvene online prodavnice.

Upravo iz tog razloga kreirali smo platformu ProdavnicaU gde možete brzo, lako i sa manje ulaganja da predstavite svoje proizvode online kupcima.

Sada, kada je uklonjena najveća prepreka za online prezentaciju i prodaju vaših proizvoda, predstavićemo vam 4 glavna razloga zašto morate imati online prodaju.

  1. Bolja zarada

Zašto ne biste predstavili svoje proizvode na internetu kada je to sada tako brzo i jednostavno? Internet vam daje mogućnost da se predstavite mnogo većem broju ljudi u odnosu na redovnu prodavnicu, pa samim tim i da prezentujete svoj asortiman velikom broju kupaca i ciljnoj grupi. Tako povećavate šansu za prodaju i time direktno utičete na uvećanje zarade i unapređenje poslovanja.

  1. Mogućnost prodaje u drugim gradovima

Internet briše granice. Vaši kupci mogu biti iz drugog grada ili čak države i dovoljno je samo da pogledaju vaše proizvode i u nekoliko klikova poruče ono što im se dopada. Nema gužve, nema čekanja, samo dobra komunikacija i ušteda vremena. Kupcima u slučaju online kupovine nije bitno vaše radno vreme ili neke druge informacije. Dovoljno je da pogledaju vašu prezentaciju i poruče proizvod.

  1. Konkurentnost na tržištu

Online prodavnica vam omogućava da stanete rame uz rame sa konkurencijom, ali i da ih prestignete zahvaljujući dobroj internet prezentaciji. Takođe, imate mogućnost da prestignete i veće konkurente, i to ukoliko izaberete pravi način za najbolju prezentaciju svojih proizvoda. Na platformi ProdavnicaU možete da postavite fotografije, opis, jasno da prikažete cenu i ostale detalje koji su bitni kupcima.

  1. Unapređenje poslovanja

Nakon prethodno nabrojanih razloga, sasvim je logično šta sledi - unapređenje poslovanja. Kada vam se poveća prodaja i ostvarite veću zaradu, dobijate priliku da unapredite svoj biznis, da proširite asortiman i nastavite da gradite svoj brend.

Pored razloga koje smo naveli, evo i malog bonusa. Upoznajte se sa idealnim online kupcima, a to će vam možda pomoći u daljem planiranju prodaje i načinu na koji ćete predstaviti svoje proizvode.

Ko su idealni online kupci?

Imajući u vidu koliko je online kupovina laka i brza, predstavljamo vam nekoliko grupa kupaca koje će se najpre odlučiti za online kupovinu.

  • Kupci koji puno rade

Ljudi koji puno rade, uglavnom nemaju vremena da obilaze prodavnice. Oni provode veći deo dana u kancelariji za računarom ili uz telefon, pa je mnogo lakše da otvore prezentaciju vaše prodavnice na platformi ProdavnicaU i da izaberu omiljene proizvode.

  • Kupci kojima je otežano kretanje

Ovde se podrazumevaju svi oni koji ne mogu ili ne žele da izlaze napolje. Lako poručivanje proizvoda iz online prodavnice je mnogo privlačnije od guranja i čekanja u redovima.

  • Kupci koji žele da obraduju dragu osobu

Oni koji žele da obraduju i iznenade nekoga, to vrlo lako mogu učiniti online kupovinom. Dovoljno je samo da izaberu poklon, poruče na adresu drage osobe i to je to. Ovo se često dešava oko praznika kao što je 8. mart, za rođendane, godišnjice i slično.

  • Kupci koji traže najbolje ponude

Kupci koji žele da uporede cene i izaberu najbolju ponudu imaju mogućnost da sa nekoliko klikova uporede cene proizvoda. Nema potrebe da fizički obilaze prodavnice, već mogu da uporede cene iz svog doma.

  • Kupci koji su daleko

Spomenuli smo da internet briše granice. Kupci koji su daleko, nemaju mogućnost prevoza do omiljene prodavnice, sada mogu da poruče proizvod bez napuštanja mesta u kom žive. Proizvodi nakon poručivanja stižu do njih, pa tako štede vreme i energiju.

Ukoliko ste vlasnik malog biznisa, sada znate na koji način možete da ostvarite svoje ciljeve. Odbacite predrasude koje možda imate o online prodaji jer je pregršt benefita koje vam ovaj način prodaje može doneti. Ukoliko i dalje imate nekih nedoumica ili pitanja, kontaktirajte nas i mi ćemo vam rado izaći u susret i dati dodatne informacije.