6 načina za privlačenje kupaca online bez plaćenog oglašavanja

Postizanje biznis ciljeva bez ulaganja novca je uglavnom teško, ali nije nemoguće. Ako ste u situaciji da pokrećete mali biznis i želite da predstavite svoje proizvode online, morate pronaći načine za uštedu resursa.

Prva stavka kada je u pitanju ušteda jeste kreiranje online prodavnice. Više o benefitima online prodaje možete pročitati u našem tekstu: 4 razloga zašto male firme treba da imaju online prodaju .

Druga stavka je da pronađete najbolju platformu za internet prodaju .

Nakon toga, ostaje vam još promocija proizvoda i privlačenje kupaca. Kao što smo napomenuli, ovo je moguće i bez ulaganja novca, a mi vam u nastavku teksta dajemo nekoliko primera koji ne zahtevaju ulaganje dodatnih resursa za promociju.

Kreirajte priču koja prodaje proizvod

Dobar i kvalitetan sadržaj je najbitnija stavka u prezentaciji proizvoda. Kupci vole kada imaju sve bitne informacije o vašem proizvodu, ali i kada im date razlog zašto baš to treba da kupe. Objasnite zašto nudite baš taj proizvod, objasnite kako se koristi, zašto je to idealan poklon ili na koji način će im taj proizvod olakšati život.

Najbolje je da ukažete kupcima zašto im je baš taj proizvod potreban (a možda i neophodan), a onda iskoristite i ostale savete u nastavku teksta.

Ukažite na jednostavnost i uštedu vremena

Kada ukažete na potrebu za vašim proizvodom, fokusirajte se na proces kupovine. Naglasite kupcima da u samo nekoliko koraka mogu doći do željenog proizvoda. Vreme je dragoceno, a potrošači sve više traže brza rešenja. Stoga je neophodno da proces kupovine bude jednostavan. Poštujte njihovo vreme i olakšajte im kupovinu, a to će se i vama isplatiti jer će prodaja sigurno porasti.

Pokažite koliko vam je kupac bitan

Kupci su bitni i želite to da im stavite do znanja. Zašto? Zato što će osečaj bitnosti kod kupca da poveća šansu za kupovinu proizvoda, učiniće da se konstantno vraćaju vašim proizvodima i izgradićete dobar odnos sa potrošačima. Kako biste im stavili do znanja koliko su vam bitni, ponudite poklon kartice, posebne popuste i gratis uzorke uz svaku kupovinu. U skladu sa mogućnostima, kreirajte neodoljive ponude i popuste za vaše kupce.

Izgradite zajednicu oko svog brenda

U vezi sa prethodnom stavkom, cilj je da okupite kupce oko vašeg brenda. Ljudi vole da su deo zajednice, a vaš zadatak je da kreirate taj osećaj zajedništva. To doprinosi jačanju poverenja i izgradnji vašeg brenda. Vaša online reputacija će rasti, a to vam daje mogućnost da dodatno unapredite ponudu.

Pratite trendove i aktuelnosti

Ovde ne mislimo na trendove u oblasti prodaje ili marketinga. Pod trendovima i aktuelnostima podrazumevamo dešavanja u svetu oko nas. Ako se bliži neko sportsko takmičenje ili neki praznik, prilagodite ponudu. Ponudite stvari koje bi mogle zatrebati potrošačima u pripremama za dolazeći praznik ili ponudite prigodne poklone koje bi mogli kupiti dragim osobama. Vaš cilj je da budete konstantni u ponudi, pa će i kupci znati da za svaku priliku mogu pronaći nešto baš kod vas.

Konstantno radite na poboljšanju kvaliteta

Često se kaže da nema bolje reklame od preporuke. Ukoliko plasirate kvalitetne proizvode, budite sigurni da će vas vaši kupci preporučiti. Možete da iskoristite i opciju u kojoj ćete nagraditi kupca za svaku preporuku. Ukoliko dobijete novog kupca zahvaljujući starom, ponudite im poseban popust.

Svi ovi predlozi su kreirani tako da ne zahtevaju ulaganje novca, potrebno je samo malo kreativnosti, vremena i posvećenosti.