6 saveta za sve koji žele da pokrenu svoju online prodavnicu
Nije dovoljno samo prodati
Izbor mesta kupovine na internetu je toliko širok da potrošači zaista imaju prednost. Oni mogu bukvalno da odaberu bilo koju lokaciju na svetu. Ukoliko niste kompetitivni u ceni, što je zaista teško biti, vaša veb lokacija mora biti više od prodavnice. Popularni brendovi ovo mogu i da zaobiđu, imajući u vidu da već poseduju korisničku bazu vernih korisnika,
Kao novi prodavac, nemate ni brend ni sposobnost da smanjite troškove, pa iskoristite svoje jedinstveno znanje o proizvodu da biste ponudili nešto više od samo internet prodavnice. Delite svoje znanje i budite deo zajednice koja je zainteresovana za tu oblast - ne pokušavajte samo da prodate.
Budite jedinstveni
Ako ne prodajete proizvode koje sami proizvodite, postoji velika verovatnoća da koristite fotografije i opise proizvoda koje je obezbedio proizvođač. I to je zaista loša ideja! Vaš sadržaj će u suštini biti identičan kao i na bezbroj drugih online prodavnica koje kupuju od istog dobavljača.
U najmanju ruku prepričajte opis proizvoda svojim rečima i dodajte mu svoj lični pečat. U najboljem slučaju - obezbedite sopstvene autentične fotografije proizvoda.
Uključite utiske zadovoljnih korisnika
Jednostavno, slika proizvoda i kratak odlomak teksta u opisu više nisu dovoljni - ali imate snažan resurs za dodatne sadržaje, a to su upravo - kupci. Zašto se ograničiti na jednoj fotografiji proizvoda kada ih možete imati 20? Nemojte potcenjivati potrebu ljudi da dele svoje mišljenje i video snimke - naročito ako zauzvrat ponudite nagrade najboljim učesnicima.
Šaljite newsletter
Newsletteri su tajno oružje online trgovine, jer su ciljano odabrani stalni i lojalni kupci iz vaše baze. Kada neko kupi na vašoj stranici, ponudite mu da se prijavi i za newsletter. Uz to, potrudite se da u vašoj online prodavnici postoji jasno polje za prijavu, a ako vam sistem to dozvoljava, ponudite i mali kupon za prvu porudžbinu.
Budite prisutni na društvenim mrežama
Većina ljudi ima profil makar na Facebooku, pa je veoma važno da budete prisutni na ovoj društvenom mreži. To je još jedan alata za direktan marketing koji možete i trebate da iskoristite. Omogućuje vam interakciju sa kupcima, javno odgovaranje na pitanja i mogućnost da najavite novitete ili popuste.
Pažljivo odaberite sistem
Takođe je potrebno da odaberete atraktivan i efikasan sistem za online prodaju, koji nudi estetski privlačan izgled online prodavnice. Hostirana platforma, poput ProdavnicaU , je odličan izbor, jer za fiksnu naknadu nudi pokretanje i redovno održavanje vaše internet prodavnice.